«... و دوباره خورشید» رونمایی می‌شود

کتاب «... و دوباره خورشید» شامل سروده‌های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه‌ای رونمایی و معرفی می‌شود.

«... و دوباره خورشید» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین نشست از ویژه برنامه ی کتاب های بالدار معرفی و نقد و بررسی کتابهای تازه منتشر شده به معرفی کتاب «... و دوباره خورشید» شامل سروده‌های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنهای اختصاص پیدا کرده است.

در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده ها به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیر محمد عباس نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور و به سخنرانی درباره کتاب «...ودوباره خورشید» خواهند پرداخت.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«... و دوباره خورشید» برگرفته از نامهها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ چهارده خرداد، پس از اندوهی جان سوز و بی قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته ی دل هایشان جوانه زد و قامت برافراشت. این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل میکند.

 این برنامه از سوی فرهنگ سرای اندیشه و با مشارکت موسسه فرهنگی پیام آزادگان روز سه شنبه 26 تیرماه ساعت 30/18 در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه برگزار میشود.

فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان